Copywriting a několik tipů pro začáteční tvůrce

12. dubna v 17:30

Internet je v dnešní době velmi aktuální téma. Díky počítačům, technologii a právě internetu se nám značně dostává ulehčení v našem životě. Nemusíme chodit do různých agentur osobně, abychom jim odevzdali životopis. Když jsme nemocní, nemusíme se trmácet i přes vysokou teplotu do obchodu, protože nám stačí pouze kliknout na suroviny, jež chceme koupit, a do hodiny je máme u dveří.

Jak jednoduchý dnešní svět je! Například knihy se naprosto vytratily z našeho života, protože si nyní vše potřebné můžeme zjistit přes internet. Kdo by si kupoval knihu receptů, když existují nejrůznější stránky, blogy či online knihy receptů, jež jsou pro nás naprosto zdarma. Jenže za každým takovým textem, ať už se jedná o recept nebo ne, je také spousta práce textaře. V tomto případě se jedná o pojem zvaný copywriter. Jistě jste se s pojmem již setkali a možná mezi takovou skupinu i patříte. Jestli je tom u opravdu tak, co si zmínit několik tipů, které by vám značně usnadnily tento byznys?

1. Nebojte se vkládat obrázky – oživí samotný text

Aby byl text více poutavý, zkuste do něj vkládat obrázky k danému tématu. Nebojte se také psát delší texty, i když si možná myslíte, že nebudou čtené. Obrázky či videa mohou nejen zpříjemnit celé čtení, ale také se nebude zdát, že se jedná o tak dlouhý text.

2. Tučný text přitahuje pozornost

Zkuste se v textu zaměřovat i na tučný text. Právě ten totiž zaujme pozornost, a to pokaždé. Je to jakási kotva, která upoutá a nepustí pozornost čtenáře. Pak už se jen snažíte o opravdu čtivý text, který zaujme nejen právě tučným písmem, ale také samotným obsahem.

3. Otextování je základ

Mnoho začátečních copywriterů zapomíná na samotné otextování odkazů na stránce. Jestliže se vyskytují nějaké odkazy, ať už v textu nebo u menu či navigace, nezapomínejte na tento důležitý krok.