Důležitý je hlavně obsah!

10. října v 16:58

Mít svůj vlastní web, to je zkrátka někdy fuška. Aby vám webová stránka vydělávala, chce to mít dobrého SEO konzultanta, díky kterému bude váš web optimalizovaný pro vyhledávače a vy budete naprosto spokojení s návštěvností a čtivostí webu, protože právě z toho vám poté půjdou nějaké ty koruny do kapsy. Pakliže však dostanete možnost reklamy, kterou budete moct propagovat, pak už se bavíme o opravdu velkých penězích, které se stanou vaším přivýdělkem, mnohdy si samotným zaměstnáním. Chce to mít jenom trochu čtivý obsah, který budou chtít lidé sdílet a posílat dál svým přátelům.

Ostatně mít svou vlastní webovou stránku je dnes naprosto jednoduché, pakliže k tomu máte správné programy a správné lidi, kteří se o to starají, pokud se o to netoužíte starat vy, ať už z jakéhokoli důvodu (třeba z důvodu pracovní či časové vytíženosti). Témat, kterými se v daném internetovém magazínu můžete zabývat, je nespočet. I když nějaké téma už na internetu je, vždy jde uchopit trochu lépe. Chce to jenom mít dobrou grafiku a čtivý obsah, který je základem toho, že vaši stránku čtenáři navštěvují. Jak ale docílit působivého obsahu a ještě působivějších článků na různá témata?

Jak na působivý obsah?

Za obsahem stojí většinou copywriter, pakliže si texty nepíšete třeba sami, jak je to v mnoha případech. Ten se zaměřuje na články, které jsou zcela kompatibilní s tématikou daného webu. Snaží se o to, aby byly texty čtivé, ale chce to pár věcí, jež jsou nutné dodržovat. Hlavním bodem je působivý nadpis. Lidé jsou v dnešní době čtenáři především titulků, a co je nezaujme ihned, to pak nečtou vůbec. Podnadpisy jsou další nutností. Tak vytvoříte obsah mnohem poutavější a na první pohled bude samotný text vypadat mnohdy i kratší. Odrážky a číslování je taky povoleno – to tvoří text čtivější. Samotný obsah stránky spočívá ale také v rozdělení do rubrik.