Rady pro Google Nákupy
3. října v 14:09
· Vytvořte kvalitní feed produktů a udržujte jej aktuální
· Strukturujte své kampaně jako zboží v obchodě
· Cenové nabídky založte na svých cílech a konkurenci
· Ulehčete nákup mobilním uživatelům
Kvalitní feed je základ - Vyvarujte s chybám, nebo je napravte podle upozornění v Google Merchant Centru, kam posíláte svůj feed produktů. Používejte co nejlepší titulky a popis produktů, který vybízí ke kliknutí. Nezbytné jsou kvalitní fotografie.
Strukturujte své kampaně jako zboží v obchodě - V obchodě je pohromadě zboží stejných kategorií, zboží v akci, to nejlépe prodávané. Zkuste takto strukturovat i své kampaně. Nově je můžete lehce rozdělit do skupin přímo v AdWords.
Pracujete s cenovými nabídkami a konkurencí - Nově můžete nastavit ceny za proklik podle podílu zobrazení, konverzí, nebo podle skupin produktů. Výnosnější produkty mohou mít vyšší cenu za klik. Konvertuje vám některá skupina produktů lépe a málo se zobrazuje? Navyšte cenu za klik!